Jack Georgis goes Kista Centrum!


Hej alla fina kissemissar!

Jag fortsätter att besöka Kista Centrum som blivit en succè för mig.

På vägen till Kista Centrum händer det saker, i Kista Centrum händer det saker och på vägen hem från Kista Centrum händer det saker.

Jag sitter på Buss 179 från Rinkeby Centrum och är på väg till Kista Centrum och mitt emot mig sitter en 4-5 årig flicka med sin mamma.

Jag tittar genom fönstret och jag ser flickan titta på mig i ögonvrån.

Jag tittar på henne och hon på mig.

Jag tänkte "naww!".

Helt plötsligt börjar hon peta i näsan samtidigt som hon stirrar på mig.

Jag tänkte "eww!".

Sedan tar hon ut fingret från näsborren och på toppen av hennes pekfinger befinner sig en liten smarrig snorkråka.

Jag tänkte "Bara hon inte stoppar snorkråkan i *hon stoppar in snorkråkan i munnen samtidigt* ...munnen!".

Där satt jag och tittade på henne...med öppen mun.

Hennes mamma tittade på mig och trodde att jag var någonslags kanibal som ville äta upp hennes unge.

Jag hade tur denna gången för vi var precis framme till Kista Centrum när hennes mamma gav mig "Don`t even think about it!" blicken.

...Min läxa blev "Don`t let the cute face fool ya!" 





Det hela fick mig att tänka på att inom snar framtid så har man själv barn och det kanske kan vara bra att veta hur man ska lyfta ett barn redan nu så att man inte gör så som på den högra delen av bilden.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0