De 6 vännerna och Jack!


Hej kissekatterna!


Jag tänkte berätta för er om gårdagen (Söndag).

Det var som så att jag och min kollega Hamza var på våran match och sedan mötte vi upp hans kompisar där vi skulle se på Manchester United vs. Chelsea.

Där satt vi på en krog i gamla stan och jag har aldrig träffat min kollegas kompisar innan.

Det som händer är att min kollega får ett samtal och försvinner bort ifrån krogen.

Där sitter jag med 5 snubbar jag inte känner och man försökte snacka med dom för man ville inte verka tråkig men andra sidan så hitta jag ingen rätt timing till att fråga något för det var ju en bra match på TV:n.

Hursomhelst så fick jag hänga med min kollegas kompisar.

Efter ett bra tag kommer min kollega tillbaka och då visar det sig att vi ska hem till en av min kollegas kompisar
och spela Fifa 11.

Medan vi sitter där i hans kompis vardagsrum så kommer det en svart man in i rummet och det blir helt tyst.

Själv tänker jag "Hinner jag SMSa min mamma och tala om för henne att jag älskar henne?".

Den svarte mannen tittar på oss allihop och han har svettlökar under armarna.

Plötsligt höjjer han upp handen (svettdoften blir starkare) och säger "- hejsan, jag har varit ute och åkt inlines!" och då hör man en svag röst säga "Ok..." (jag) 

Sedan tittar han på mig och jag kunde se himmelen öppna sig och jag kunde se och höra min mormor säga "- Jack, ta min hand!" och jag va typ "Nej mormor. Jag har kuponger från Burger King som jag måste bli av med först!".

Han tittade med den där blicken och sedan började han rodna. Jag tänkte "Nu kommer han ta ut en Uzi som han gömt bakom sig och säga "Say hello to my little friend!".

Men så sa han inte, utan han sa "- ...Hej!".


 
Jag hade ingen bild från inlägget ovan men jag tänkte passa på att visa er bilden som en av mina trogna läsare skickat!

Mina initialer (JG) finns med på hans bröst, verkar som att han är redo för Beach 11! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0