Tatuering


Hej alla fina plastpåsar!

Nu sitter jag här och tänker göra en ny tatuering.

Men vad för tatuering kommer jag inte riktigt på än.

Även om jag kommit på en tatuering så skulle jag inte tala om det för er för då skulle någon av er tatuera det jag kommer att tatuera och sen står jag där "fan, du har ju exakt samma tatuering som min?!".

Men jag har googlat lite efter några bra tatuerare och jag har hittat en tatuerare från Åtvidaberg (en bit utanför Linköping)

Stället heter "Åtvidaberg Ink" och ska vara jätte känt.

Dom har gjort några avsnitt på "Åtvidaberg Ink" och jag fann ett avsnitt på youtube som ni kan se här nedan.





...Nu kommer många av er att tänka "Varför har vi inte tatuerat oss hos Åtvidaberg Ink? Hur kunde vi vara så blinda?", men de ingen fara för man får boka in sig och vänta i några år. Åtvidaberg Inks tatuerings kö jämförs med bostadskön i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0