Skolfoton


Hej älskade vänner!

Jag satt och tittade på några bilder från lågstadiet och då tänkte jag "jag ska ta och söka upp några skolbilder från andra skolor..."

Till att börja med så ska ni få se hur jag såg ut vid 9 års ålder.





Japp, såhär såg jag ut när jag var 9 år.

Skolfoton var viktiga för min mamma för hon skulle alltid bestämma vad jag skulle ha på mig.

Medan alla andra barn hade hiphop byxor och Wu-tang tröjjor.
...och Buffalo skorna får vi inte glömma heller!

Hiphop kläderna var inne på den tiden.
 
Jag var alltid utklädd till en finsk zigenare på nästan varenda skolfoto.

Skulle inte förvåna mig om dom hade stavat mitt namn till "Jari Georginen".


 

...Lyckades få tag på en skolbild från en skola i USA.

Notera "F.You".





Denna killes mamma var inte så noggrann när hon köpte hans t-shirt...

Notera "FAG".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0