Jack på Clas Ohlson.


Hej kära vänner!

Jag var på ONOFF. Hade kollat runt lite för att det ska gå i konkurs tydligen. 

Kommer in i butiken och ser att det är fler människor än prylar i butiken så jag vände mig om snabbt!

Jag skulle köpa ett nytt USB-minne så jag drog till Clas Ohlson. 

Fick stå i kö till infodisken. Där stog en kraftig kvinna.

Hon: "-Hej! Hur kan jag hjälpa dig?"
Jag: "-Vart har ni era minnen?!" 
Hon: "-Våra minnen?"
Jag: "-Ja, har ni inget minne?"
Hon: "-Nej, jag tror inte det."
Jag: "- Näähepp, så ni har inga USB-minnen?"
Hon: "-Jo ett sånt minne har vi!"
Jag: "- Men de ju bra att du minns att ni har USB-minnen."
Hon: *Skratt*

Efter att hon visat mig en lista med USB-minnen så frågade jag: "-Har ni några externa hårdiskar?".

Hon: "-Vad för disk menar du?"
Jag: "-Ja, Ni har ju en Infodisk så tänkte om ni hade nån hårdisk där man kunde få klippa håret medan man står i kö."
Hon: "-Nej, sånna diskar har vi inte."
Jag: "-Nähepp, så ni har inga externa hårdiskar som man kan lagra filer till datorn?"
Hon:"-Jo, sånna diskar har vi!"

Hon visade mig en tidning och sa: "-om du köper denhär tidningen för 29:- så får du köpa en extern hårdisk för 699:-"
Jag: "-Jag vill ha en extern hårdisk, ingen tidning."
Hon: "Det finns kanske någon hårdisk kvar på REA Torget."
Jag: "-Ok, så vart ligger det här REA Torget?"

Hon visade mig och plockade upp en hårdisk som kostade 799:- men var nersänkt till 499:-.

Sedan säger hon "Men, om jag vore du så skulle jag köpa ett USB-minne också."

Jag: "-Ja, men nu är jag inte du så jag tror nog jag tar denhär tack!"

Hon: ....*@!¤#$!




Nu vet ni varför jag köpte en extern hårdisk, hårdisken i datorn är inte som den borde vara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0