Jack Georgis blogg...2.0!


Hej kissekatterna!

Nu är jag tillbaka efter ca 1 månads uppehåll från bloggen.

Som ni har märkt så har bloggen fått en lite "coolare" look.

Ett stort tack till www.jensikan.blogg.se som hjälpt mig med att få bloggen från att vara vackrare i mörkret till vackert på heltid. :)

Det är fortfarande jag (Jack Georgis) som skriver inläggen och jag kommer fortfarande att skriva bloggar om inget särkilt. ("NEEJ!" tänker dom andra bloggarna som är fokuserade på smink och mode)

Jag kommer inte att köpa tunikor eller leggings från Gina Tricot och hänga på bloggen.

Jag kommer dessutom inte att prova smink och lotions...eller jag kanske borde göra det för att få fler läsare :/

Hursomhelst så hoppas jag att ni gillar den nya looken på bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0