Jackie Goes jobbing med a lot of tjejer!

Hej kissemissarna!

Det var ett tag sen man inte skrev något men jag tänkte berätta lite grann om hur jag har det på jobbet!

Jag är alltså ensam kille bland 7 andra tjejer i COMHEM avdelningen (lyckost tänker många killar där ute)

Visst, jag kände mig som en lyckost men redan 5 minuter senare så kände jag att jag befann mig på Feminist partiets valvaka och drack champagne med Gudrun Schyman.

Dom övriga kollegorna vägrade göra mig sällskap till pendeltåget för att jag hade en Bob Marley väska i Burberry tyg. (när 2 killar går bredvid varandra och den ene har väska så betyder det att dom är homosexuella...vad jag fått veta?)

Så nu har fabror Jack tänk till och köpt sig en ny väska...med en döskalle på!

För att när jag går med kollegorna så ska folk tänka "Dom är bögar för att han den ena har väska på sig...eller nej föresten, han har en väska...med en döskalle på!"

Där kom jag in till kontoret med min nya väska och gick fram till några kollegor och skrek "Shoo hallå hejsan allesammans!"*vänder på mig lite för att kollegorna ska notera döskallen på min väska*

Kollegorna tittar på mig och sen säger en "du Jack, läderväska med en döskalle på? är inte det lite...lite...föresten grabbar, vad sägs om en kopp kaffe?"

...Jobba inte med tjejer, för att man blir som man umgås! :/





...Ingen kommentar! -_-






...Jag tycker om att överdriva :)


Kommentarer
Postat av: Anonym



Mr J



Du har precis gjort min morgon med ditt inlägg! Spetsa dina öron så kommer du lära dig ett o annat från dessa härliga tjejerna, hahaha!!



Ses imorgon på jobbet ;)



//the big boss

2011-01-11 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0