Jackie chillar baklawan inför den nya veckan!


Hej alla apfisar!

Spelade fotboll i fredags och lördags (hade inte spelat fotboll på länge), så jag är skapligt stel i kroppen och dessutom så små haltar jag...Nej jag har inte varit på studiebesök i fängelset! 

Jag ska strax in och raka mig, har inte rakat mig på hela veckan, ser ut som Sean Connery från filmen "The Rock"där han ska bryta sig in i fängelset Alcatraz...Nej jag har inte varit på studiebesök i fängelset!


Efter att jag rakat mig så ska jag duscha, föresten, har köpt ett speciellt handtag som man knyter runt handleden och schampoflaskan, för sist jag tappade schampoflaskan så...Nej jag har inte varit på studiebesök i fängelset!



Just nu sitter jag och planerar olika tatueringar som kanske skulle passa mig, vill dock inte ha såndär tatuering över hela kroppen som "Michael Scofield" från "Prison Break"...Nej jag har inte varit på studiebesök i fängelset! 

 



...Jag skulle göra som Laserturken med alla i fängelset, jag skulle "Klippa deras Toung och Öron!"
Jag skulle göra KAOZ med dom!
Så jag har sagt det förut och jag säger det igen, Nej jag har inte varit på studiebesök i fängelset! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0