Jackie @ Viasat & Hotellet!


Hej alla gosedjur!

Jag ska berätta för er om min gårdag.

Vi fick en rundvandring på Viasat.

Jag har jobbat på Viasat i snart 6 månader och det var inte förrän igår jag fick uppleva "Viasat Underground".

Vi fick se "Efterlyst" studion (jag höll tyst om att jag bor i Rinkeby).

Vi fick dessutom hänga i Premier Leauge Studion.

Sedan på kvällen skulle det firas och vi drog till "Hotellet" (ett ställe som heter så, ingen vill spendera en natt med mig! (6) :P).

Här nedan får ni se lite bilder från gårdagen.





Här är vi i Premier Leauge Studion och jag ska agera programledare.

Jag kanske får en egen talkshow någon gång i framtiden? Vem vet? (A)






Här står jag utanför "Hotellet" och röker Cigarr.

Träffade ett gäng engelsmän och jag kände mig blåst för dom kunde tydligen svenska!

Sedan träffade jag ett gäng tjejer som var från Umeå och det var en av dom som ville skryta om att hon har 7 syskon och jag tystade ner henne genom att säga "Jaha, så ni har inte fått någon Kabel-TV i Umeå ännu?".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0