Eli The Poet släpper nytt den 17/4-11!


Hejsan alla glada!

Min broder Eli ska släppa en ny mixtape den 17:e April och jag tänkte göra lite smygreklam för honom (ställer alltid upp för mina vänner).

Jag tänkte visa Eli att jag faktiskt också har Poesi skills, så jag slog mig ner och skrev.

Jag skrev en dikt som heter "If I had a woman".

Enligt rykten så ska poeter vara ett gäng tjejtjusare? (jag har nog läst för många "Sune" och "Berts dagbok" böcker...)

Hursomhelst så ser ni min dikt här nedan.


"If I had a woman, I would treat her like a Queen. She`ll be the most beautiful thing that my eyes ever have seen.

If I had a woman, I would treat her right. Loving her from day and night.

 If I had a woman, I would love her till the end.  My love for her should be strong as steel, impossible to bend.

If I had a woman, I would always listen to her advice. Make her life feel easy and nice.

If I had a woman, I wouldn`t have that much to say. Cause she should already know that I love her anyway…" Jack Georgis.



Ja, bra eller dåligt? Döm själva.





Sådär ser omslaget ut till Eli The Poets nya :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0