VAL 2010


Hej kära syltburkar!


Jag tänkte skriva ett blogg inlägg om "VAL 2010" för jag ser att många bloggare gör det så jag tänkte fan också blogga om valar!

På söndag är det dags att utse vilken val som ska validera Sverige de kommande 4 åren.

Det finns många olika valar, men jag tänkte visa er dom 2 största valarna och det är alltså:





BLÅ VAL (Moderatus Fifflus)

(...Ni får ursäkta mig för att jag hitta ingen bra bild på Fredrik Reinfeldt, så det fick bli Fredriks Adopterade bror Alfons Åberg istället.)

Blå valen är den valen som tar alla andras Valuta och ger det till deras val kompisar som redan har en massa valuta. 





SPÄCK HUGGARE (Socialus Anus)

(Hittade ingen höjdar bild på Mona Sahlin så det fick bli denna bilden för man ser fan ingen skillnad på henne och Butthead.)

Späckhuggaren är egentligen ingen Val men den räknas som Val. Dessutom så är Späckhuggaren snäll, men om du inte delar med dig så tar den din oskuld...eller jag menar ditt liv!

En känd Späckhuggare är "Willy". Han fick inte uppehållstillstånd i Östersjön så han blev jagad av alla andra men till slut hamnade han i en flyktingförläggning på Kolmårdens Djurpark där han blev vän med en pojke vid namn "Göran Persson" som tyckte om Sushi!


här nedan ser vi Willy...och Göran Persson försöker naffsa åt sig en bit Sushi av Willy!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0