Titanic 2 = sant?!


Hej på er allesammans!


Jag har fått en massa olika frågor om det där inlägget om filmerna.

Vissa frågor har varit tex. "Asså Jack, jag fattar inte hur du kan hitta på allting sådär?"

Jag förklara för mina kompisar att Titanic 2 kommer ut snart och alla börja as garva och jag såg ut som en 14 årig flicka som vill ringa till BRIS!

Hursomhelst så har jag trailern till filmen som finns här nedan.




Ja, här har ni Trailern till Titanic 2 filmen och jag måste säga att man har inte bara lyckats bygga upp båten utan man har även lyckats DÖDA filmen!

Undra hur trög man kan vara om man kör in i ett isberg och 100 år efter så kör man in i samma jävla isberg igen?!
 
Nåja, Celine Dion sjöng ju låten "My heart will go on" till Titanic filmen så nu vet jag inte om Celine Dion sitter där hemma i hollywood och läser jackgeorgis.blogg.se för att checka in trailern till Titanic 2?

 Snälla Celine Dion don`t kolling on this filmen för att it`s inte so väldigt bra for you!
Your hjärta kan faktiskt go on, and you`ll get en HJÄRT ATTACK! 
 





Nu kanske ni undrar "Vad fan har den här bilden med inlägget att göra?!"

och då kan jag tala om för er att det är nämligen som så att...Det undrar jag också?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0