Senaste nytt från Georgis brothers...



Hej sötsakerna!


Jag sitter här i rummet och lillebror ligger och sover.

Är du sugen på att ta dig en simm runda hos familjen Georgis? 

Ja, då tycker jag att du ska hoppa på min lillebrors säng, för han har kissat ihjäl sig och jag har hjälpt honom att fylla sängen med mer piss!

Nu doftar rummet urin och man får den där "äventyrs bad" känslan!

Jag ska hämta min snorkel och några badankor som jag ska kasta på honom samtidigt som jag hoppar på honom och sängen :D

Smell ya later alligator! 





Här ovan ser ni lillebror Gabriel som verkar vara väldigt nöjd med att ha förvandlat sin säng till en sjö.
En sjö som jag döpt till "Ricki Lake".
Observera att den där svanen inte lever längre för den kom på att det var urin och inte vatten!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0