Jimmie Åkesson goes Riksdagen...



Hej på er!


Jag satt och kollade på valvakan igår och det visade sig att vi kommer fortsätta att ha ett borgerligt styre de kommande 4 åren.

Så vi kan ju räkna med att fortsätta vara arbetslösa och kanske få ännu mindre pengar så att jag har nu börjat min "Nudlar och saft" vana för att pengarna ska räcka månaden ut!




PRIDE festivalen kommer att framstå som värsta schlagern och jag har lyckats fånga en bild på Alfons Åberg...eller jag menar Fredrik Reinfeldt från det senaste PRIDE tåget.


En annan sak är att Sverige Demokraterna tagit sig in i Riksdagen.

Det betyder att vi har en mini Hitler i Riksdagen och jag har faktiskt följt honom under valet och såhär såg det ut.





Jimmie Åkesson höll tal idag efter Valet och han höll i en svart Dildo som vibrerade via kontakt sladden. Någon gjorde ett "Practical Joke" på Jimmie (Verkar som att Sverigedemokraterna också har humor).





I den vänstra bilden ser vi att Jimmie lyckats få tag i en riktig mikrofon och han hotar folket med utländsk bakgrund.

Samma sak gäller den högra bilden, Jimmie räknar till tre och om vi med utländsk bakgrund inte lämnar landet inom tre sekunder så blir han förbannad...men notera att han inte kan räkna till tre och att den där bomben som någon ställt bredvid honom kommer att smälla till närsomhelst!


...och ett stort Tack till er dumma blattar som trodde att SD = Social Demokraterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0