Jailbreak?


Hej käraste snuttegurkor!


Jag vet att många av er där ute har skaffat den nya Iphone 4 och blev lite nyfiken när folk går omkring och frågar varandra "Eyy, är din Iphone Jailbreakad lr?" så jag tänkte "vad fan är Jailbreak för något?". Jag frågade en kompis som kan Jailbreaka Iphone telefoner och han gav mig svaret.

Det gjorde mig mer nyfiken så jag tänkte fråga ett gäng kompisar om vad dom vet om "Jailbreak" och sedan rada upp de 10 bästa svaren så det blir som en klassisk top 10 lista! 

frågan jag ställde var : "Vet du vad Jailbreak är för något?"  


10. " - Fan Jack, vetu inte vad Jailbreak är?! Det är när dom har rast i fängelset!"

9.  " - Fan vet jag? ring 118 100!" 

8.  " - Jailbreak? Föresten hur mår du? hur gåre med tjejerna?" 

7.  " - Jailbreak? Jag såg en snubbe dansa till Jailbreak, eller så kanske han hette Jailbreak? minns fan inte.." 

6.  " - Jail vad? Har du blivit homosexuell eller?"

5.  " - Jailbreak låter som en slags klan som sammarbetar med Darth Vader men Luke Skywalker har ingen aning om det så jo de va nog Star Wars Episode 2, jag tyckte väl att de lät bekant!" 

4.  " - Jailbreak är den där...den där...vilket fint väder vi har idag!"

3.  " - Asså Jack, du anar inte hur bajsnödig jag va igår!"

2. " - Jailbreak är ju den nya serien som ska ersätta Prison Break"

1. "Jailbreak...Jailbreak, det låter bekant fan. Tror nog att de va han som adda mig på Facebook igår?"



Kommentarer
Postat av: mariah

hahahahahha ja dööööör

2010-09-08 @ 15:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0