Jack tjuvkikar på kommande filmer...


Hej på er alla tåfisar! :D


Jag har suttit och kollat på olika trailers till olika filmer som kan komma på bio.

Jag har lyckats få tag på bilder till de kommande filmerna för jag har typ kompisar som har andra kompisar som känner andra kompisar som pysslar med film, och dom människorna känner folk som faktiskt har varit med och producerat någon eller några av dessa kommande filmer.

Om ni följer med här och scrollar neråt så får ni se på bilderna som jag lyckats få tag på!





Här ovan ser ni en bild från den kommande filmen "Titanic 2" som är både bra och dålig. 
Det som är dåligt är att det är bara manliga roller i filmen, men det som är bra är att man har lyckats få till en ny Titanic film, trots att den riktiga Titanic båten sjönk av Celine Dions låt "My heart will go on".







"Spiderman 4" har premiär snart och jag har tyvärr lyckats få tag på en bild som visar oss att det inte lär bli någon "Spiderman 5".




   


Kommentarer
Postat av: Louis

Haahaha skön du e ;) har redan bokat biljeter för titanic :p

2010-09-07 @ 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0