Georgis flyttar in...


Hej på er alla skruvmejslar! :D


Idag blev det bestämt att lillebror Gabriel ska dela rum med mig.

Lillebrorsan är 4.5 år men han har en käft som en 14 åring, så det ska bli en utmaning.


"Utmaning" innebär att:

* Jag kan inte fisa och andas in mina egna avgaser...för det kan ha varit han som fisit!

* Det första jag ser när jag vaknar upp är den där jävla planschen på "Alvin och gänget"! (dom där 3 irriterande ekorrarna eller fan dom är...som låter som en trasig bandspelare!)

* Risken för spökliga fenomen ökar när dörren i rummet öppnas och stängs på natten! (när han ska på toa mitt i natten och han inte syns för han e så kort!)

...men sen finns det ju fördelar oxxå:

* Jag kan kissa på honom när jag inte orkar ta mig till toaletten och sen kommer han tro att han har kissat på sig och mamma kommer få honom att se ut som Jimmie Åkesson efter ett besök på Rinkeby Torg.

* Jag kan skylla på att de hans "tåfisar" (strumpor) som har fått hela rummet att lukta Zombie.
Om mamma säger "Den her er inte hans strompar" så kommer jag svara "Joho! för det där är hans fotbollstrumpor!"





Lillebror och hans kompisar på någon "Vagn träff" (Moppe träff)





Lillebror och hans kompis är ute och cruisar och spanar in några puddingar från andra dagis avdelningar...





Jag brukar inte läsa "Godnatt sagor" för lillebror för han somnar aldrig så jag drar mina super härliga skämt för honom istället.
Det får honom att somna direkt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0