Svartskalledemokraterna!


Hej alla sötnosar!



Ett nytt parti är fött och det har döpts till "Svartskalledemokraterna" och NEJ! de inget skämt.

Partiet bildades i Rinkeby (...nån blev förvånad) och de har redan över 1000 medlemmar.

Svartskalledemokraterna välkomnar även svenskar.

Kan bli kul till nästa val att alla dom som vill rösta på SD råkar rösta på Svartskalledemokraterna.

Lite "payback" för de blattar som råkade rösta på SD istället för Socialdemokraterna!




Ur dagens Metro (Torsdag 14/10-2010)






Svartskalledemokraterna hade ett möte med Sverigedemokraterna i Rinkebygrillen.

Jag lyckades fånga en bild på Jimmie Åkesson som är Sverigedemokraternas ordförande.

Som ni ser på bilden så var han lite utanför.

Jag frågade honom om vad han kände om det nystartade partiet Svartskalledemokraterna och han svarade 

"- Jag känner mig som en gammal tant som blir jagad av kvinnor i burka!" 

Dogge doggelito var där och han passade på att uppmuntra Jimmie genom att säga

"- Chilla Brushän, du får en cykel på köpet så dom inte hinner ifatt dig..." 


Kommentarer
Postat av: Wääääzääääp

HAHAHAHA bääästa inlägget! Och bästigaste partiet. Forza Rinkeby!

2010-10-14 @ 23:52:00
Postat av: Jack Georgis

Rinkeby 163 haha! :P

2010-10-15 @ 01:04:34
URL: http://jackgeorgis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0