Styrelsemöte...


Hej sötsakerna!


Igår träffade jag vårat fotbollslags ordförande och vi snackade lite grann.

Helt plötsligt kom vi in på att jag borde ta över klubbens hemsida för den har inte uppdaterats sen Spice Girls bildades...kanske inte så längesen men den har inte uppdaterats på ett bra tag iallafall.

Han tyckte att jag borde vara med på styrelsemötet och det styrelsemötet var ikväll.

Det visade sig att jag hade hamnat i ett helt fel möte, och jag var inte ensam om det för folk va typ "Vad fan gör jag här?"

Mötet började med att man skulle presentera sig.

Det var skapligt stelt och det kändes som en slags terapi grupp.

Folk va typ "hej, jag heter Sven och är alkolist" *HEJ SVEN! (alla andra...)*.

Tillslut blev det min tur att få presentera sig så jag bara "Jahapp, Jag heter Jack och jag hörde att det var gratis fika..." (har aldrig sett allvarligare människor...), så jag fick köra den här "hej, jag heter Jack och är alkolist...HEJ JACK!".

Bara så ni vet så går Syrianer och möten inte ihop.

Jag tror nog att jag aldrig har haft så många "Deja-vu" upplevelser på en o samma gång.

Dom diskuterade samma frågor och kom fram till exakt samma svar om och om igen!

Jag tittade på några lagkamrater som också hade blivit kallade till mötet och deras ansiktsuttryck var typ "Hey, är det någon som har en sovsäck att låna ut?"

Det man kom fram till på mötet var att man skulle ha ett nytt möte...Undra vilken fråga som kommer att få bli besvarad om och om igen till nästa möte?




För er som inte minns Spice Girls så är det här en bild från sist dom uppträdde. 





Min ena lagkamrat kom undan för han var nyklippt.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0