Parent Fail!



Hej alla kissemissar!


Jag var på stan häromdagen och fick syn på en gravid kvinna som rökte...nej hon var inte överviktig!


Hursomhelst så tänkte jag "stackars barn!" men sen tänkte jag "det finns nog värre grejjer".

Då tänkte jag på den här mamman som mördade sina barn.

Eller hon den där Franska kvinnan som slängde in hårtorken i badkaret medan hennes ungar badade i badkaret.

Det finns idioter och jag ska visa er att den siste idioten inte är född ännu!





Denna kvinnan väntar barn och röker...men de va inte hon jag såg på stan!





Hmm...






Här har vi en bild på ett fotoalbum som säljes för 4 € (euro).
Observera bilden på barnet!






Här har vi ett bra exempel på en förälder som hatar sina barn...barnen kanske är adopterade?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0