Pappa Goes Marc Ecko


Hej alla fina människor!


Pappa skulle åka iväg och spela innebandy med Fader Josef och alla andra gubbarna.

Så jag köpte en Marc Ecko t-shirt till pappa så han kunde känna sig som "en i gänget" för han brukade känna sig lite utanför med sina 80-tals kläder.

Pappa har även fått en splitter ny träningsoverall så han såg sig i spegeln och han var typ: "talking to me? yes? no?".






Här ovan ser ni Marc Ecko loggan och det är alltså en noshörning på loggan men inte enligt pappa för såhär gick det till.

 Pappa: "Ohh, vilken fin älifant" 

jag: "nej pappa, de en noshörning".

Pappa: "ahaa, den er en noshöna?"

Jag: "Nej! de en noshörning!"

Pappa: "Noshöna? kanske de en shikling?"

...Skjut mig!


Kommentarer
Postat av: I.A

Hallå!!!



Jag har ALDRIG någonsin någongång läst en intressant blogg förr! Har surfat internet i 20 år, men ALDRIG hittat en blogg som har varit givande...MEN NU!!!



Shit! Din blogg är hur kul och intressant och kreativ och fan-ta-mej-tastisk som helst ! :-)



Keep it up!



Hörridudu, ta och gå in och kolla uppslagsverket www.whackipedia.tk - tror nog det kan passa dig :-)



Aiiiight!



Hörs!



I.A

2011-03-20 @ 10:15:30
URL: http://www.whackipedia.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0