Min Mamma...


Hej på er alla där ute!


Jag satt o tänkte igår på den här turneringen i MTV som hette "Yo Mama!"

Det handlar om att det är 2 lag som ska tävla mot varandra om vem som kan dra de bästa "Yo Mama!" skämten.

När jag väl satt och tänkte på "Din Mamma" skämt så kom jag på en sak.

Vore det inte bättre om man bytte till "Min Mamma" skämt?

Jag har skrivit ner topp 10 lista på mina "Min Mamma" skämt.


1. Min Mamma är så korkad så hon ringer till våra grannar och frågar om dom har telefon.

2. Min Mamma är så vacker så att folk säger "Du är så himla vacker i mörkret!"

3. Min Mamma är så korkad så att hon köpte en bil och hade inte råd att tanka bilen, så hon sålde bilen och köpte bensin för pengarna.

4. Min Mamma är så korkad så att hon röstade på SD istället för Socialdemokraterna.

5. Min Mamma är så klumpig så att hon snubblar över en trådlös telefon.

6. Min Mamma försökte dränka delfinerna på Kolmårdens Djurpark.

7. Min Mamma är stark, stark som en pepperoni.

8. Min Mamma använder brun utan sol när hon solar.

9. Min Mamma hette Mats innan operationen.

10. Min Mamma heter Yvonne. 







...Min Mamma är så klumpig så att hon tar på sig hjälmen åt fel håll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0