Jack goes soving @ lillasystrarnas rum.


Hej kompisarna!


Morbror från Stockholm var här och hälsade på.

Det innebar att vi hade Mini Kolmårdens djurpark här hemma och att jag skulle få sova i lillasystrarnas rum.

Lillebror Gabriel och kusin Jonathan är duon som fått smeknamnet "Zingo & Ringo".

När man hör "Zingo & Ringo" då är det "Code Red!". 

Min morbrors son Jonathan är 3 år och tror att han kan flytande svenska och arabiska så han babblar och tror att man fattar vad han säger.

Jonathan försöker konversera med lillebror Gabriel som har en käft som en 14 åring med en vinbox på axeln.

Lillebror Gabriel förstår inget av det Jonathan försöker säga så då blir Jonathan arg och skriker "bajibuppipuu!" (typ?) och jag vet inte vad betyder men de va säkert något elakt och då blire "Zingo & Ringo" Larm hos familjen Georgis.


Jag fick sova hos småsystrarna och en sak jag inte visste om var att min lillasyster snarkade som fan!

Jag låg på madrassen och lyssnade på musik (Mp3 spelare).

Började höra att musiken är lite otakt för de va något ljud som kom in lite fel, så jag tog av mig hörlurarna och hör ett kraftigt ljud "ZZZZZZZ!"

Det var endå rätt häftigt för att det var mörkt i rummet och man hörde lillsyrrans egna symfoni orkester.

Det enda som saknades var att Andrea Bocelli skulle in och börja sjunga till syrrans härliga symfonier.





Här ovan kan ni höra Andrea Bocelli sjunga "Ave Maria".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0