International Suit up day!


Hej hallå allesammans!


Idag är det "International suit up day" och med det innebär att många klär ut sig idag.

Jag har lyckats få tag på en massa olika bilder på elever från dagens "International Suit up day" och om ni följer med här nedan så ska ni få se.




 





Här ovan ser vi Abdul, Sadeem, Majdi och Kamal från Solnagymnasiet i Stockholm

Vi frågade Majdi om vad han tyckte om "International suit up day" och han svarade :

"- Walla denhära dräkten är fett varm, den är cok varm. Varmare än mitt hemland!"






Evert från 9A i Navestadsskolan från Norrköping hade klätt ut sig till Blixten.

Vi frågade Evert varför han valde just Blixten och han svarade såhär:

"- Vi ska springa 60 meter på gympan och jag vill få bra resultat"

Notera att Evert var uppe redan klockan 5 på morgonen och gjorde sit ups...Träning ger färdighet!






Det är inte bara elever som klätt ut sig på "International suit up day".

Jag lyckades fånga in en bild på Al Pacino som klätt ut sig till Tony Montana från "Scarface" filmen.

Visst var dom lika?!

Al Pacino höll på hela natten med den där snögubben, "snö" gubben...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0