Fotboll & Forest Gump


Hej kellgrisar!


Såg på Holland vs Sverige matchen och det var inte så mycket att se på förutom den Syrianska flaggan som hängde bakom målet!

Men det var endå kul att se på matchen för precis innan avspark så fick man se två svenskar som var omringade av en massa holländare. 

Jag skulle nog tro att dom där två svenskarna var glada över att Holland vann matchen.


Matchen slutade 4-1 till Holland och det är bara att bita på det sura äpplet för Sveriges del.


Det som händer just nu är att jag ska se på filmen "Forrest Gump" som faktiskt är den enda filmen som fått mig att känna "ohh, nu kommer tårarna...nu kommer tårarna, men först ska jag sluta hacka lök medans jag ser på filmen!" 

Filmen handlar om en snubbe som sitter på en bänk vid en busshållplats.

Han berättar om sitt livs historia och sen typ kommer bussen efter 2 timmar.

Synd att "Forrest Gump" filmen utspelar sig i USA för den skulle passa in riktigt bra här hemma i Sverige.

Tänk er att han sitter på en perrong i en tågstation och så berättar han om sitt livs historia och typ 3 timmar senare så kommer tåget! (SJ = Sega Jävlar!)  
 





Det här är postern till filmen och "Forrest Gump" spelas av Tom Hanks som är en jätte grym skådespelare.

Så om du inte har sett den här filmen så måste du se den.

Det är ingen Steven Seagal film som handlar om att han har blivit skjuten 4 gånger och sen lyckas han döda alla skurkar med en pinne och sen får han tag på en granat kastare och spränger alla i bitar och sen står polisen och ambulansen och väntar på att han ska spränga stället så dom kan lägga bandage på hans arm.

Ja, nu va ju inte det en Steven Seagal film men de skulle inte förvåna mig om han gjorde en sån film!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0