Efterlyst


Hej på er mina älskade tåfisar!

Jag satt och kollade på "Efterlyst" och programmet sändes i "direktsändning" från Malmö.

Anledningen till att det sändes från Malmö var för den här nya Lasermannen som härjar i Malmö.

Den nya "lasermannen" eller "Lasermannen 2.0" som jag kallar honom har alltså skapat en hel del oroligheter i Malmö och Hasse Aro och hans crew borde vara ganska rädda att sända "Efterlyst" i Malmö, utomhus.

Men nu är Hasse Aro ingen invandrare så han var inte så skapligt rädd eftersom att Lasermannen...2.0 "bara" skjuter på invandrare. 

Lasermannen 2.0 måste nog vara Sverigedemokrat eller något. 

Han är säkert någon slags torped som Jimmie Åkesson har skickat ut och typ "Well Mr. Laserman 2.0, Give them an offer they can`t refuse!" (nu syftar jag inte på Elgiganten reklamen utan på Gudfadern).

Medan jag satt där i rummet och kollade på Efterlyst så kom pappa in i rummet och sa "Jack, jog kollat po tälivizion no, de vor en Kina man som hoppade fron en biggnad. 20 voningar o han overlivde!"

Så jag har vart inne o kikat på några youtube klipp angående den här kinesen som överlevde trots att ha hoppat från en hög byggnad.

 




Jag har lyckats få tag på klippet och här får ni se hur det gick till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0