ARAMERICA!


Hej käraste vänner!


Jag kunde inte sova igår kväll på grund av det jag ska bertta om nu.

Jag fick upp idèer om vi Syrianer skulle ha ett land.

Många av er tänker "ja, vad fan skulle vårat land heta om vi hade ett land?!"

Då tänkte jag "Syrianien kan det inte heta, inte Arameiern heller..." så jag kom på det perfekta namnet!

"Aramerica!" japp, Aramerica ska vårat land heta och vi ska ha olika stater.

Tänk er att Turabdin är vårat land och varje by är en delstat.

Jag har namngett de flesta staterna och har radat upp 10 olika stater:


1. Kellefornia (California) = Kellef

2. Midenssippi (Missisippi) = Miden

3. Azechona (Arizona) = Azech

4. Kerburado (Colorado) = Kerburan

5. Midiyatsouri (Missouri) = Midyat

6. Inwardoiana (Indiana) = Inwardo

7. Botennessee (Tennessee) = Bote

8. Bakisyana (Montana) = Bakisyan

9. Zazada (Nevada) = Zaz

10. Mzizahsota (Minnesota) = Mzizah








"Aramericas" flagga :P


Kommentarer
Postat av: :D

hahahaha du fick till det här!!

2010-10-06 @ 17:10:24
Postat av: Jack Georgis

...Hihi! Jag har en hel del fritid så jag hinner få till en hel del saker (NOOT!) :P

2010-10-06 @ 22:09:50
Postat av: Oromoyo

haha bra, men vårt land är Beth/Aram-Nahrin. och vårt land skulle simpelt heta Aram eller Aramea.. som att vi inte ha rnågon historia

2010-10-07 @ 00:05:50
Postat av: king of azech

hahahahaha riktigt bra

2010-10-13 @ 00:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0