Jackie goes flytting till Stockholem! del 2


Hej alla fina snuttegurkor!


Jag kom hem idag från efter att ha varit hos frisören.

Jag har skaffat mig en såndär "mohawk" frisyr.

Så jag kommer in i hallen och Pappa ser mig och så säger han.

"-Hor mikit do fick bitola for den frisir?!", så jag svarar "- 100 kronor"

Då svarar Pappa, "- 100 kronor? jog kan klippar dig for 99 kronor och monga bettre!"

Plötsligt händer det som inte fick hända.

Mamma kommer ut från vardags rummet och ser mig och Pappa i hallen och då säger Pappa till Mamma.

"- Kolla din son, han klippar sig som en pappigojja".

Sedan skriker Mamma, "- JOG ER RETT, JOG VISSTADE HAN SKO BORJAR KNARKA!!!"

Hursomhelst så börjar livet i huvudstaden imorgon!






För er som inte vet hur en "Mohawk" frilla ser ut så ser den ut som Mr.T:s frilla från "A-team" 
(bilden ovan).

Fast att min inte är exakt som hans utan ungefär, skulle jag komma hem som Mr.T så skulle ni nog få hem inbjudnings kort till min begravning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0