Jackie goes flytting till Stockholem!



Hej alla vänner & fiender!


Jag fick reda på att jag fått jobbet som föräljare hos Viasat AB.

Efter att ha varit arbetslös i ett helt år så har jag äntligen skaffat mig ett jobb.

Mamma och Pappa har tjatat på mig om att skaffa jobb.

Nu när jag väl har fått jobb så vill Mamma att jag ska tacka nej till jobbet för att hon vill inte att jag ska flytta hemifrån.

Jag frågade Mamma varför och hon svarade "do kommar blir knarkare!".

Mamma tror att jag har skaffat jobb för att kunna ha råd att knarka.

Det verkar som att Mamma har sett för mycket TV!

Hursomhelst så åker jag upp till Stockholm på fredag för att skriva kontrakt och sedan börjar jag jobba på måndag.





Jag ska flytta till Stockholm.






Mamma kastade bäver mot trähus när hon påstog att jag ska skaffa jobb för att kunna ha råd att knarka.






Mamma får nog sluta titta på dom där turkiska serierna som är dubbade till arabiska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0