Jackie @ Arbetsförmedlingen!



Hejsan svejsan!


Jag var på arbetsförmedlingen idag.

Jag skulle tala om för dom att jag fått jobb och bla bla bla.

Medan jag satt där i kön så var det tre svenssons som satt bredvid mig och drog sånna as löjliga skämt.

"- Katt åt hund, fick skäll!" *dom skratta*.

"- Katt svalde gitarr, blev stämd!" *dom skratta ännu mer*

Sen orkade jag inte höra på deras uffiga skämt så jag tänkte gå in och döda deras koversation genom att döda  katt skämtet.

Jag tittade på dom och sa "Ok, grabbar. Jag har en as bra!" och dom var jätte nyfikna och tänkte "en blatte med humor".

Jag: "- Katt köpte trasig fläkt, blev blåst!"

Jag tänkte "yes! nu har jag fått tyst på dom!", men jag hade fel!

Dom skrattade jätte högt och en av dom skrattade som en nerskjuten kråka.

Så jag fick sitta där och lida. Livet är tufft ibland.





Jag tänkte döda Katt skämtet men det var katt skämtet som dödade mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA I CAAAAN FEEL YOU!

2010-11-19 @ 10:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0