Demostration @ Stockholem!


Hej snuttegurkorna!

Det var inte igår, eller jo de va igår.

Demostrationen var igår i Stockholm.

Jag var med och demostrerade.

Nu undrar ni "Säg inte att han demostrerade emot Mona Sahlins avgång som partiledare?!"

Nej, jag ville faktiskt att Mona skulle hoppa av som ledare, för hon köpte ju två "Toblerone" choklad för skattepengar! (de faktiskt sant)

Nej men seriöst nu, jag var med i demostrations tåget mot de kristna i Irak som blir förföljda i sitt egna hemland.

Demostrations tåget gick från Mynttorget till kungsträdgården där några biskopar höll tal och så vidare.

Här nedan ser ni lite bilder som jag tog medan vi demostrerade upp till kungsträdgården.



 

Det var tusentals människor som var med och demostrerade.






...sen fanns det dom som demostrerade för att...för att få uppehållstillstånd! 



 


Daniel Boyaciouglu stog och små dansade medan han stirrade på mig som om jag vore Lasermannen 2.0 och han Laserturken som ska göra Kaoz med mig.

Det visade sig att jag hade fel och Daniel Boyacioglu var en shcysst prick!

...men jag gav honom mitt efternamn iallafall!


Kommentarer
Postat av: daniel boyacioglu

hahah. när jag funderar kan jag se lite arg ut. jag stod nog och tänkte om vi hade träffats tidigare och isf vart. inte meningen att skrämma fina jack

2010-11-17 @ 12:51:42
Postat av: Jack Georgis

Haha det var lite freaky i början där men men :P



Jag tror att vi såg varandra innan. Det var i Hallunda kyrkan men jag snacka inte med dig då för du skulle typ tro att jag var någon slags jehovas vittne eller nått.

2010-11-17 @ 18:01:27
URL: http://jackgeorgis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0