SMHI = Sega Metreologer Hjälper Inte!

Hej hallå kära snuttegurkor!!!

Sveriges väder är så sjukt äcklig!

Det är en sån dubbelmoral när det gäller vädret i Sverige.

Dagen började med små regn, sånt regn som påminner om när man var liten och man hade den där lilla vattenpistolen och man förväntade sig att man kunde få snubben som har en vattenbazooka att bli dyng blöt (ja, jag såg på för många Steven Seagal filmer när jag var liten).

Sedan började solen titta fram och man tänker "fan, man kanske borde ha cyklat till jobbet idag?"

Precis när man hade fått den tanken så började det regna, helt plötsligt så fick man den här tanken "Det var bra att jag inte cyklade till jobbet idag".

Någon minut senare så börjar det spö regna! Då har snubben med vattenbazookan vaknat till liv och man står där med sin lilla vattenpistol och darrande ben samt att man är blöt mellan benen och viskar "come on då din jävel!" 

Jag fick springa ut i spö regnet för att en kollega hade glömt att stänga dörren till flygplanet, så när jag kom tillbaka så kunde man tro att jag överlevde Titanic olyckan eller något.

Det är som man säger, "Efter regn kommer sol"...eller som jag säger, "Vattenpistol skapar ingen Sol, Sitt hemma och spela Fiol!"







Is blir vatten, Regn är vatten och vatten är vatten...this is SO GAY!





För er som inte vet vem Steven Seagal är så är det han snubben på bilden ovan, Om jag minns rätt så handlar filmen "Under Siege" om att han (Steven Seagal) är en kock på en båt och båten blir kapad av en massa skurkar och alla som jobbar på båten har värsta vapnen men lyckas inte döda kaparna så typ alla dör men inte Steven Seagal, för han har dödat alla skurkar...med en kökskniv!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0