Söndag...


Hej på er mina små snuttefiltar!


Dagen och helgen har varit skapligt lugn, i fredags satt jag hemma och pillade navelludd och petade i näsan och igår (lördag) var det filmkväll med grabbarna grus!

Dagen började bra (Söndag), lillebror Gabriel och lillasyster Sandra hade dragit igång Disney channel på högsta volym, jag blev inte så arg för klockan var ju bara 7! 

Jag går in till vardagsrummet och ser lillasyster Sandra med en deodorant i handen som ska föreställa en mikrofon och sen står lillebror Gabriel bakom henne och dansar. 

Dom hade Hanna Montana eller vad fan nu än hon heter på tv och dom stog typ en halv meter ifrån tvn (42" TV). 
Dom stog där med sitt gapande och skrikande. 

Jag tog fjärrkontrollen (dom såg mig inte) och stängde av TV:n.
När jag stängde av TV:n så vände sig Lillasyster Sandra och kollade bakom sig men Lillebror Gabriel dansade på som vanligt men sen märkte han att Sandra slutade sjunga så han tittade också bakom sig. 

Senare under dagen gick jag till mina Brasilianska lagkamrater. 
För vi skulle till träningen senare.
Jag kommer in där hos brassarna och ser dom halvnakna och deras lägenhet var så varm att Sahara Öknen ringde dom och undrade vart värmen tagit vägen!

Jag frågade dom "Why is it hot in here?!" och dom tolkade det helt fel. 
Dom bara "Ohh Jack, you think we`re hot?!?!" jag bara "No no!" dom bara "ohh yes!" så då blev man stämplad som homosexuell.

Hela vägen till träningen snackade brassarna om att jag är homosexuell och det spelade ingen roll om vad jag sa för dom fortsatte bara. 

Efter träningen så tänkte jag gå med vår nya kenyanske anfallare Erick han skulle till busshållplatsen men tänkte kolla med brassarna om dom kunde ta sig hem själva. 

Ja då svarade brassarna så jag sa det sen "if there is somebody that will rape you on the way home just call me ok?" dom bara "yes, no problem" sen sa jag "Call me so Erick and I can help the other guys to rape you!"

och då var alla tre brassarna tysta men Erick kunde inte hålla sig för skratt!





Undra om Hannah och Tony Montana är släkt?! :O

       


Kommentarer
Postat av: Anders

hahaha den var rolig Jack ;)

2010-05-18 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0