Chef Jack Georgis!


Tjena hejsan mina små smörgåsar!


Dagen har börjat väldigt bra (efter att ni läst det tidigare inlägget) för nu är maten slut och jag är super hungrig.

Jag har gjort mig en "Jack Georgis ala basal achdar", det är alltså en smörgås som jag gjort helt själv!

Jag stekte ett ägg och sedan så la jag det stekta ägget på en bröd skiva.

Sedan tog jag och la på lite curry sås och sen satte jag spiken i kistan genom att lägga lite "basal achdar" på så man får den där "himmelska" smaken!





"Jack Georgis ala Basal Achdar!"
För cirka...1 person!

* 1 st stekt ägg
  * 1 st skivad bröd (ta vilket bröd som helst!)
* 2 msk Curry sås (ta vilken sås som helst!)
* Basal Achdar (Finns i en Bakcha nära dig!)





Lillebror Gabriel Gillade det...



..."Jack Georgis àla Basal Achdar" har blivit en succè hos Mat Tina!



..."Jack Georgis àla Basal Achdar" har även blivit en jätte succè i "Hells Kitchen"


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAH SÅ FUCKING SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN xD HAHAHAHAHHA älskar din blogg faaan ,, fortsätt så (Y) ;D

2010-08-15 @ 16:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0