Nya Zealand


Hej på er världens bästa jackgeorgis.blogg.se läsare!

Efter att inte ha skrivit något på drygt en månad p.ga jobb, träningar, matcher och domarkurs utbildning så har jag inte riktigt haft tid till att hålla er uppdaterade.

Många har klagat för att jag inte har skrivit något på länge men även vi kändisar har ett privatliv....NOOT! 

Jag satt och tittade på Italien - Nya Zealand matchen idag och plötsligt kom mamma in i vardagsrummet och frågade mig om vem det är som spelar. 

Jag svarade att de blåa är Italien och de vita är Nya Zealand.

Mamma ger mig en chock blick och säger "jasså? nioo ziiläändää spilar fodbol?".

Jag svarade då "Ja, Nya Zealand och inte nioo ziländä"

Mamma kontrar med "Jog so nio ziländä!", jag tittar på Mamma och säger "det heter faktiskt Nya Zealand!".

Då svarar hon "Nio Ziländäää!" 

Jag: "Nya...Nya...Zea...Zealand!!"

Mamma: "Nio...Nio...Zii....Ziiilääänddäää!!!" 

....Efter det blev det straff till Italien och jag orkade inte mer! 

  




Matchen slutade 1-1, Men såhär glada var spelarna i Nya Zealand...eller jag menar NIOO ZILÄNDÄÄ när de tog ledningen mot Italien!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0