Jack Georgis tells a "C-cret"


Shoo bre-jsan på er allesammans!

Jag tänkte störa er en putti putte fnutte super putti nutte fjutte liten minut och säga att den 6e juli kl 11.00 ska min vän C-cret spela in sin musik video till sin singel *Closer* som släpps i mitten av juli från hans kommande skiva *Best kept C-cret* (där även Lazee gästar på skivan) i klubb SliverÅgatan 43 i Linköping kom dit ta med alla killar och tjejer som ni känner i hela Lkpg, Nkpg, Mjölby, Sverige Syrien och Rinkeby!  va med o röjjjjj loss under inspelningen av videon, den kommer bli feeeeet (Inte Anna Book Fet men ni fattar...) så ja räknar med att du/ni/den...det? kommer o klär dig/er...sig? HOOOT! (Nej, ni ska inte klä er varmt! utan ni ska vara fint klädda!)

här har ni ett klipp från C-cret i studion o en med Lazee






C-cret videobloggar...nää, men han ger oss ett smakprov på en låt från hans nya skiva :)
 




C-cret och Lazee i studion...







....Smakprov från C-crets förra musikvideo...skämt åt sido, men om jag skulle göra en musikvideo så skulle dessa två figurer vara med och dansa på scen bakom mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0