R.I.P. Farid Ibrahim (F)

 


Hej allesammans.


Igår kväll satt vi hos mig och diskuterade jönköpings resan, Jag fyller år idag och det var tänkt att vi skulle åka till jkpg för att överaska vår kompis Jean Ibrahim som vi tänkt besöka men aldrig blivit av.

Hans far låg sjuk i cancer och vi tänkte träffa honom innan han lämnar oss.

Jag vaknar upp denna morgon och ser många sms där folk har grattulerat mig på födelsedagen (Tack till er alla!) men sen ser jag det här smset som fick mig att bli chockad och ledsen. 

Dessa ord stog i smset "Grattis på födelsedagen! synd att han avled samma dag, Amo Farid"

Det var då jag stog och stirrade in i mobilen i några minuter, för jag kunde inte förstå det som har hänt?!

Min kompis Jeans pappa Farid lämnade oss den 23/7 - 2010. Vila i frid Farid Ibrahim! :'( (F)    







R.I.P. Farid Ibrahim (F)


Kommentarer
Postat av: Ediba

Beklagar Jack <3

2010-07-23 @ 15:03:02
Postat av: Jack Georgis

Tack vännen <3

2010-07-23 @ 15:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0