Jackie Goes Inspelning of a Musikvideo!


Hej hallå allesammans!


Jag var i Linköping idag där jag var med på inspelningen till "C-cret"s musikvideo som släpps ut nån gång när den är klar...?


Samlingen var kl 11 på morgonen!

Jack Georgis anländer till Klubb Sliver i Linköping kl 10:45.

Kl: 11:45 börjar folket komma.

"Fint folk kommer alltid sent" och det stämmer för alla andra trodde att jag hade kommit fel!

Dom var typ "Migrationsverket, tredje till vänster!".

Jag kunde bara le och bjuda på ett leende som var typ "Jog komar fron Sirien!".

Robert Hanna var med under inspelningen och han hälsade på mig men det tog ett tag för mig att fatta det är han som var med i Idol.

Bra tänkte jag men dåligt tänkte Robert för när jag fick reda på att han var med i Idol så började jag driva med honom.

Han går bort från spegeln och kommer fram till oss och så säger jag "här har vi Robert Hanna med brun utan sol!" och då fick man se lite leenden från de flesta medans de andra som kom sent gav mig en "han talar svenska?!" blick.

Jag började snacka med honom om vad han gör nu för tiden och sen kom vi in på musikvideon, han stog och dansade lite så jag sa "Jaha, så du ska dansa Macarena idag?" och då skratta han. 

Jag kontrade med "Själv så tänkte jag dansa till Las Ketchup dance".

Robert skrattade igen men kameramännen som stog bakom oss tänkte "Honom kan vi ju ta och klippa bort så fort kameralinsen får in hans ansikte, men synd att vi inte hade en riktig sax för då skulle vi kunna klippa av hans ansikte med en gång!".

"C-cret" kommer springande, glad som aldrig förr, han hade bytt om och då hör man mig "Grattis Linköping, nu öppnar Dressmann i Klubb Sliver!" och då vare inte så många som kunde hålla sig för skratt!

Bilderna samt musikvideon lär dyka upp i bloggen när jag fått dom, bilderna lär ta längre tid än musikvideon för bilderna jag är med på måste gå igenom en omgång med photoshop och paint :P

 




Robert Hanna från Idol.






Jack Georgis från...från...Jog komar fron Sirien! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0