Helgen...


Hallå kissekatterna! Jag har inte bloggat på ett tag för jag var och firade Jul och Nyår i Bryssel. Kom hem i Onsdags och har haft fullt upp denna vecka så jag tänkte berätta lite om min helg. Ett gäng kompisar från Örebro var och hälsade på oss nissar i Nkpg. De åkte hem idag (skönt tänker dom, för jag gav dom en massa huvvevärk). Vi var på OTTEN i Nkpg i fredags och jag var ju naturligtvis danskungen. Folk undrade vart man kunde skriva upp sig för danslektioner hos mig (NOOOT!). Lördagen var lite "soft" vi fikade och sen stack kvinnorna hem (våra tjej kompisar) och vi andra kvinnor (jag och mina kompisar) åkte o lirade biljard. Vi spelade "9 ball". Jag och Fadi vann så de var ju bra det!



...här ovan har ni en bild på mig och anton från kvällen på OTTEN. Han var as glad för han fyllde år...men han va mindre glad dagen efter för han kom på att de inte alls va hans födelsedag, smart anton! :P


  




...här ovan ser ni ungefär hur jag dansade på dansgolvet och folk blev som galna! (NOOT!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0