Jackie goes Julbord..."Julbord"


Hej alla skumtomtar!


Er käre vän Jack var på Julbord i Olles krog (Akalla) och det var inte vilket julbord som helst!

Det var inget julbord som bestog av köttbullar, prinskorv, janssons frestelse, sill och potatis.

Utan det här julbordet bestog av en helt vanlig "Äta ute kväll".

All typ av mat som man äter ute serverades på julbordet.

Det var sushi, Pommes, friterad bläckfisk, friterade räkor, scampi på spett osv osv.

Jag hade inte ätit något på hela dagen för att min hjärna var aktiverad på "eat senare at the julbordet" mode.

Jag hade aldrig testat Sushi förut men det var inte så illa som alla andra beskrev det.

"Jack, ät inte sushi för att du kommer börja snacka japanska och vi kommer inte fatta några av dina skämt mer!"

Jag åt sushi och låtsades snacka japanska och dom andra såg ut som frågeteceken och sen hör man den personen skrika

"Vad vare jag sa?!"

Sen vände jag till svenska igen.

Det var iallafall kul och jag tog inga bilder mer än den ni får se här nedan.





Bilden fick oss att framstå som ett gäng gamlingar som precis fått besök av ett Lucia tåg som består av ett gäng barn från mellanstadiet.


Kommentarer
Postat av: affe

bästa msawer hade ni =P

2011-01-13 @ 11:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0