...The Perfect fail!



Hej världens bästa läsare!

Jag skrev en dikt till en person idag och den personen vet vem hon är och såhär såg det ut.

"Jag är hennes ängel och hon är mitt hjärta, jag ger henne min glädje och tar hennes smärta.

Jag ger henne mina andetag och tar emot alla slag.

Jag kan befinna mig i botten, så länge hon mår toppen!"

visst var det bra?

Det tyckte den personen jag hade smsat dikten till oxxå!

för 2 minuter efter att jag hade skickat smset så svarar en lag kamrat "Tack! :$" då insåg jag att något var fel.

...Men idag spelar vi fotbollsmatch och min lagkamrat som fick smset ska oxxå vara med.

Det jag måste göra nu är att komma på ett perfekt självmord.

Ett självmord som inte får mig att hamna i rullstol och få hela kroppen gipsad och sen kommer det en massa flugor på ansiktet och man kan inte slå till dom för man är helt stel i kroppen av allt gips!






Jag är inspirerad av 118 100 reklamen, kanske är något man kan testa! :P






eller jag kanske borde hoppa ner från en byggnad! precis som den här mannen gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0