Han dör i slutet...

Hej filmfisar!


Jag fikade häromdagen med några kompisar och det verkade vara helt dött tills min kompis Fadi tog initiativet att ställa frågan "Har ni sett "Stomp the yard"?"

Då svarar jag "Ja, det är ju den filmen Chris Brown är med i?" och då säger en tjejkompis "Ja, jag har hört att den ska vara bra" och då passade jag på att säga "Ja den är bra men Chris Brown dör i slutet..." (vilket han inte gör men men). 

Då blev båda våra tjejkompisar väldigt besvikna och skrek "men äru tvungen att avslöja slutet?!" så då sa jag "va? de inte slutet, slutet är att han dör och så kommer det fram en massa utomjordingar som stampar på hans huvve och sparkar iväg Chris Browns huvve flera meter...men de inte slutet för slutet är att Rihanna kommer ut från ett UFO skepp och sjunger "Yesterday, all my troubles seems so far away" (Beatles låt). 

Plötsligt blir det helt knäpp tyst och så säger jag "Men den är bra, ni borde se den..." (A) :P



    




Stomp the yard trailer...om ni vill se den riktiga versionen?






...För er som inte vet hur Rihanna ser ut, jag hittade ingen annan "före operationerna" bild på henne :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0