Godmorgon!

Hej hallå alla vackra sömntutor!



Jag vaknade för en stund sen. Jag vaknade av min lillebrors röst som hördes enda bort till Östersjön!

"Jag vill dlikka kåålaahh!!" (jag vill dricka cola) skrek han, sen hör man mammas röst "Nej do for inti drickar koläääh i morgonen!".

Precis efter det så säger mamma "dom andra inte voknat ennååäähh (ännu) ?!" så man hör hennes steg hur hon går till min älsta lillasysters rum och skriker "Hej hej moste voknar no! klockan er kvart ovar ett!!!" sen går hon till min andra lillasysters rum och skriker "Hej hej moste voknar no! klockan er kvart ovar ett!!!".

Jag hörde mammas steg så jag ställde mig vid dörren och mamma öppnar dörren till mitt rum för att skrika.

Där står jag och skrek på mamma "Hej hej jog er voknat no! klockan er kvart ovar ett!!!".

Mamma titade på mig och stängde dörren...








Hej hej Moste vokna no! :D


Kommentarer
Postat av: Danii

AHAHAHAHA jack du e sjuk looo xD

2010-08-17 @ 13:50:24
Postat av: Diana

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH!! Känner igen precis samma sak från när mamma väcker oss:P

2010-08-17 @ 14:12:43
URL: http://diikaratas.blogg.se/
Postat av: Jack Georgis

Thihihi! :D Inte lätt att ha mig som son :P

2010-08-18 @ 01:50:01
URL: http://jackgeorgis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0