Emilia Aktas Fallet!


Hej kära virusar!

Det disskuteras en hel del om den här "Emilia Aktas" på FB.

Alla mina kompisar har blivit addade och även jag.

Vi disskuterade Emilia Aktas fallet på träningen idag.

Alla bara "vem fan är hon? har hon addat er oxxå?!" så det har fått oss i en konstig situation.

Det känns som en film, för "hon" kan vara  en han som råkar vara en rysk spion som vill ta min oskuld?!

Eller hon kan vara en utomjording som vill presentera FB för sina utomjordiska landsmän?

Hon skulle oxxå lika gärna kunna vara en korvgubbe som brukar stå utanför OTTEN och HUGO i Nkpg och sprida ett "Köp en korv jävel!" virus?

Hursomhelst? Har ni sett henne? vet ni vart hon bor? Maila in till oss på "Efterfest" eller jag menar "Efterlyst" och ni kan vinna mycket fina priser... 



...Kan Emilia Aktas och E.T vara en och samma person?




...Eller om E.T och Emilia är kompanjoner Emilia är en Undercover Utomjording och E.T vill ha facebook
(Vi ser på bilden att E.T har fått en idè och ska säga "E.T Facebook" och Emlia är typ "Sure Dude?"

...Har du sett E.T eller Emilia Aktas på stan så var vänlig och kontakta oss så skickar vi hem fina priser som följande alternativ.




Alternativ 1. Kebab kniv med Saddam Husseins Signatur!




Alternativ 2. En snytmaskin 3000!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0