...Anledningar


Hej kära parakiter!


Jag tänkte tala om för er att det finns vissa anledningar till att varför man inte ska göra si och så.

Följ med här så ska jag visa er!






...Har du någonsin tänkt "Ohh! Jag tänker inte gifta mig i kyrkan utan jag ska gifta mig vid stranden!" Så kolla in bilden här ovan och ni lär nog vilja gifta er i kyrkan i vilket fall :P


 


...Om du är i Gröna Lund eller Liseberg och tänkt åka berg och dal bana med polarna och sitta längst bak som alla tuffa människor som sitter längst bak i bussen, så ta en titt på bilden ovan och så ser du en anledning till varför du ska sätta dig längst fram!  





...Har du någon gång känt att du vill sitta på första parkett (längst fram) när du är på Cirkus eller Match så tycker jag att du kan se bilden ovan.





...Har du någon gång varit på krogen och blivit fotograferad av vimmelfotografen och känt "fan va cool bild det måste ha blivit, jag är skitgrym på att dansa!" och sen har bilden publicerats i lokaltidningen där ni ser att resultatet blev som bilden ovan? Dansa inte när du blir fotograferad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0