De klart, Jack är Smart!


Det var en gång...med sand...nää men det var en gång med grus...nää seriöst nu!

Det var en gång en Kung vid namn Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan.

Han var kung av "Majonäsien" som låg på kusten till "Pepsiska viken".

Han hade åkt till Sverige för att besöka Kung Karl Gustav den 16e av Örebro...eller nej, av Sverige!

Kung Karl Gustav tyckte om att skryta för sina gäster. Han sa till Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan att
den svenska befolkning är oerhört intelligenta.

- Jag ska ringa en Komiker från Norrköping vid namn Jack Georgis. Jag ska ge honom en gåta och han kommer att svara rätt sa Kung Karl Gustav.

Kung Karl Gustav ringer Komikern Jack Georgis och han frågar Jack. "Vem är son till din mor och far men inte din syster eller bror". Jack svarade genast "Det är Jag Ers majestät!".

- Rätt svar svarade Kungen. Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan blev impad och tänkte testa detta på hans invånare i Majonäsien.

Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan åkte hem till Majonäsien och möttes av Majonäsisk Media.

"- Hur var det i Sverige ers majonäs?!" frågade en journalist från Majonäsiska dagbladet.

Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan svarade "- Svenskarna är oerhört intelligenta!" och journalisten svarade "Va?! Jag är den smartaste och bästa journalisten i hela Majonäsien!".

"- Men va bra, då har jag en gåta till dig" sa Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan. 

"- Okej" svarade journalisten.

"- Vem är son till din mor och far men inte din syster eller bror?" frågade Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan.

"- Ge mig 15 minuter en kvart så ska jag svara!" 

....15 minuter och en kvart senare så svarar journalisten, "- Jag kan svaret nu! Svaret är Jag ers Majonäs!" 

Kung Abdulrahman Kebabmedfalaffelfifaan tittade på journalisten och skrek "Jevla ädjut! Rätt svar är Jack Georgis!!!" :P

 



Jack Georgis = Smart?!



 

Kommentarer
Postat av: Gabriel

hahahhaha boslibo! Du är sjuk jaooow! Bästaste bilden!!

2010-04-17 @ 01:44:26
URL: http://akpinar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha jag var inte med på bilden + att jag inte var sminkad! (typiskt tjej ursäkt när det gäller bilder) :P

2010-04-17 @ 01:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0