Mina vänner och deras "Look a Likes"


Hej hej...hej, aaa hej! Hejsan!



Nu har jag skapat en bild på mina kompisar och vilken kändis som ser ut som dom!

Denna bild har blivit populär bland mina vänner och fått en massa kommentarer på Facebook.






Här ovan ser ni bilden som jag gjort helt själv, Alex fick ett gäng hemmagjorda solbriller. (första bilden upp till vänster) :P







Denna bilden har också blivit en "hit" på Facebook, det är en bild som Danilo (en av de 3 brassarna i vårat lag) gjort på mig. Det är brassarnas hämnd för att jag drog april skämtet om att Syrianska KF ska byta ut dessa 3 brassar mot mig (att jag är mer värd än alla dom 3 tillsammans) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0