Jack Georgis och Brasilien


Hej alla glada!

Som dom flesta märkt så ska jag INTE till brasilien men det som är sant är att vi faktiskt fått 3 brassar i laget.

Jag har haft nitlotten denna veckan, dvs att jag fått vara med brassarna under helgen! :P

Det är 3 brassar från sao paulo och en av dom kan bra engelska men de 2 andra är sådär på engelska.

Vi har döpt dom till "Triss lott" (Danilo...för han är bra på engelska och frågar mycket).

 Och så har vi "Nitlott" (Thiyago...Han är blyg och han bryter på portugisiska och det enda vi kan göra är att nicka!). 

Sist men deffenitivt inte minst "Abo nitlott" (Gil...han är stor som ett hus men han rör inte en fena och säger inget, känns som att prata med en vägg ibland, kanske för att mitt förra inlägg lästs av hela brasiliens befolkning och brasiliansk media ringt honom och sagt att han ska ignorera mig?).

Många har grattulerat mig för "proffskontraktet" och många har skrivit "Jack, Lova att aldrig glömma oss, och kom och hälsa på oss när du kommer hem till sverige!" 

ett exempel är detta:

Sin - säger:

koolt fan, så blir o se dig på måndag el?

Sin - säger:

ni har en match mot Sao Caetano, har kanalen  surfa lite vet du

Sin - säger:

får se om du får speltid

BYEE BYEE SWEDEN!  säger:

hahaha bra där! ska peka finger till dig när jag springer in på planen

BYEE BYEE SWEDEN!  säger:

sådär "special hälsning"

Sin - säger:

hahah hur många har du sagt om den special hälsningen du ska göra på din entré haha ^^

BYEE BYEE SWEDEN!  säger:

det är några stycken

BYEE BYEE SWEDEN!  säger:

det är ett tecken på att jag blåst er allihop!

BYEE BYEE SWEDEN!  säger:

APRIL APRIL!!

Sin - säger:

hahah gay o stolt man kan va

Sin - säger:

gaylord

BYEE BYEE SWEDEN!  säger:

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!



så gick det till när en gammal klasskamrat skrev till mig på msn :P



Denna bilden är från lång fredagen. Vi tog brassarna på en "sightseeing ala Jack Georgis" :P från vänster har vi alltså The man himself Jack Georgis (ser ut som en liten råtta), Gil (Abo nitlott), Robert, Danilo (som böjer sig ner), Gabi, Thiyago och Kimon.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0