Georgis Jack Santos Futebole Clube

Olá a todos! Igår blev det klart! vi har fått 3 brassar i laget. De är från Santos FC i Sao paolo och Syrianska KF Norrköping gick med på att byta 3 brassar mot mig.

Jag måste säga att jag är mer glad än dessa 3 brassar för igår fick jag mitt proffskontrakt med Santos FC från Sao Paolo i Brasilien! :D

 I kväll bär det av till Arlanda och jag packar mina väskor för i natt flyger jag till Sao Paolo.

 Jag kommer att besöka Urbano Caldeira (hemma arenan) där dom kommer presentera mig inför hela Sao Paolo.

Det är en dröm för mig att få spela i samma klubb som legenden Pelè en gång i tiden spelat i!!!

Jag kommer att sakna Sverige och jag kommer att sakna er allihop, men ni lär få se mig spela fotboll på tv :D



vimos, se demitido!!! :D (vi ses, sköt om er!!!)




 



Danilo, en av brassarna




Gil, brasse nr. 2




Thiago, Brasse nr 3.


Kul för dom att komma till Sverige.

Ännu mer kul för mig att få åka till Brasilien! :D






Bye bye Sweden!



Hello Braziiiilll! :D :D :D









Mitt nya hem, Urbano Caldeira! (Sao Paolo) :D





Min nya klubb! :D


Kommentarer
Postat av: Danii

ahahahahaha

2010-04-01 @ 14:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0