Djurens topp 10!


Hej alla glada!

Jag har äntligen blivit klar nu. Jag har skrivit 10 skämt om djur!

Denna topp 10 lista är dedikerad till Theodora från Borås som bad mig skriva en topp 10 lista för hon tyckte att det var så längesen!

Jag satt uppe igår och tänkte på djur, fråga mig inte varför?! men jag satt och tänkte på djur så jag tänkte ta och skriva 10 skämt om djur! De flesta har jag kommit på själv och några har jag blivit tvungen att sno, finanskrisen drabbar även komedi branschen! :P


Vilket djur är bäst på att hålla tiderna?
Svar: Klockren

Vilket djur hatar att Loopa (volta)?
Svar: Antiloop

Vilket djur är en mesig moderat?
Svar: Blåmes

Vilket djur fick ett Armenskt namn?
Svar: Babian (de flesta armenier har ett efternamn som slutar på "ian")

Vilket djur älskar att vistas på motorvägen?
Svar: Vägrenen! (sidorna av vägen kallas för "vägren")

Vilket djur älskar att festa?
Svar: Festivalen!

Vilket djur ser bäst?
Svar: Zebra (Sebra)

Vilket djur är den tecknade figuren "Nasse"?
Svar: Nazizt (Nasse)

Vilket djur är släkt med Ali Baba?
Svar: Ali gator

Vilket djur  hatar invandrare (blattar)?
Svar: Häst mot folkgrupp!

 




Här ovan ser ni Hästen som är emot invandring.




Zebror kan inte bara se bra, utan de är snabba oxxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0